Prekių užsakymas

Pirkėjas, norėdamas užsisakyti prekes, gali pasirinkti: arba užsiregistruoti svetainėje www.nesiok.lt, užpildydamas registracijos formą, arba pirkti svečio statusu. Mes rekomenduojame užsiregistruoti, nes galėsite kaupti lojalumo taškus ir juos paversti į nuolaidas pirkiniams, galėsite matyti visą istoriją apie pirkimus ir pan. Visi pateikti duomenys bus naudojami tik užsakymo vykdymo tikslais ir nebus platinami bei perduodami trečioms šalims (išskyrus atvejus, jei būtų padarytas nusikaltimas).

  Atsiskaitymas

Prekių kainos internetinėje parduotuvėje nurodytos su PVM.

Pirkėjas už prekes gali atsiskaityti šiais būdais:

1. Banko pavedimu. Banko pavedimas – tai išankstinis apmokėjimas, kai pirkėjas susimoka už prekes pervesdamas pinigus į MB „Spalvotas pasaulis“ sąskaitą, nurodytą svetainės skyrelyje „Apie mus“. Darydamas pavedimą pirkėjas privalo nurodyti užsakymo numerį(kodą).

2. Naudojantis elektronine bankininkyste. Tai pats greičiausias būdas mums pamatyti, kad apmokėjimas atliktas ir galime išsiųsti prekes. Jums patogu dėl to, kad patvirtindami užsakymą, iškart būsite nukreipti į mokėjimo 'langą'. Nereikės suvedinėti visos informacijos, kurios reikia darant paprastą banko pavedimą.

3. Grynais galite apmokėti pasirinkus pristatymą kurjeriu į namus. Mokant grynais kurjeriui, pasistenkite turėti tikslią sumą, kurią turėsite sumokėti. Apmokant grynais kurjeriui taikomas papildomas 1,80Eur mokestis.

4. Pirkėjas, norintis mokėti už prekes ne iš lietuviškos sąskaitos, turi rinktis mokėjimą bankiniu pavedimu. Darydamas pavedimą pirkėjas privalo nurodyti užsakymo numerį.

5. Norint apmokėti už prekes naudojantis PayPal, kreipkitės tel. 8-647-93599 arba el.paštu info@nesiok.lt. Mokant PayPal būdu bus priskaičiuojamas papildomas 6% mokestis nuo užsakymo sumos.

Galimos valiutos: Eurai.

 

Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui panaikinti jo užsakymą, jeigu apmokėjimas nėra padaromas per tris darbo dienas, išskyrus tuos atvejus, kai susitarta asmeniškai kitaip.

 

  Pristatymas

Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes jo nurodytu adresu. Už duomenų pateikimo teisingumą atsako Pirkėjas.

Prekės gali būti pristatomos šiais būdais:

1. Naudojantis AB Lietuvos pašto paslaugomis. Prekės siunčiamos tik registruotu paštu. Iššiuntus prekes, Pirkėjui yra nurodomas siuntos numeris. Paspaudus nuorodą http://www.post.lt/lt/pagalba/siuntu-paieska ir įvedus siuntos numerį, galima matyti kokioje būsenoje yra Pirkėjo siunta. Siuntos pristatymo laikas gali užtrukti iki 4 darbo dienų (už tai atsakingas Lietuvos paštas). Per šį laiką negavus siuntos, kreipkitės kontaktais, nurodytais internetinėje svetainėje www.nesiok.lt ir mes išspręsime šią problemą. Prekių pristatymas visoje Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją) kainuoja 4.50Eur nepriklausomai nuo užsakymo dydžio

2. Naudojantis DPD kurjerių paslaugomis. Siuntą kurjeris pristatys Jūsų nurodytu adresu. Siuntos pristatymo terminas 1-2d.d. Prekių pristatymas visoje Lietuvoje kainuoja 3.90Eur. Jei užsakote prekių už 75Eur ir daugiau, prekes pristatysime NEMOKAMAI.

3. Naudojantis DPD Pickup taškais. Siunta bus pristatyta į Jūsų pasirinktą DPD Pickup tašką. Siuntos pristatymo terminas 1-2d.d. Prekių pristatymas visoje Lietuvoje kainuoja 2.90Eur. Jei užsakote prekių už 50Eur ir daugiau, prekes pristatysime NEMOKAMAI.

4. Prekes galite atsiimti patys mūsų buveinėje Kaune, adresu Žaibo g. 9 arba mūsų parduotuvėje Kaune, prekybos miestelyje Urmas, Pramonės pr.16, Vakarinė galerija, 2 salė, 5 vieta. Ši paslauga nieko nekainuos. Atsiimti galima parduotuvės darbo valandomis, kurios nurodytos svetainės skyrelyje 'Kontaktai'. Kad siunta paruošta ir jau ją galite atsiimti pasirinktoje parduotuvėje informuosime el.paštu, dėl to įsitikinkite, kad tikrai suvedėte teisingą el.pašto adresą.

5. Pristatome ir į kitas šalis. Užsakymą reikia suderinti el.paštu info@nesiok.lt. Siunčiame registruotu paštu. Siuntimo kaina skaičiuojama individualiai, kuri priklauso nuo valstybės, į kurią reikia siųsti siuntą bei siuntos svorio. DĖMESIO! Už papildomus siuntos mokesčius, kuriuos gali paskaičiuoti kita šalis atsiimant siuntą, mes neatsakome.  

 

Pardavėjas, dėl tam tikrų aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 5 (penkias) darbo dienas, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.

Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

Pardavėjas įsipareigoja apdoroti kiekvieną užsakymą ne vėliau kaip per dvi darbo dienas nuo užsakymo pateikimo.

 

  Prekių grąžinimas

Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas papildomų išlaidų, per 14 d. atsisakyti internetu sudarytos sutarties, išskyrus CK 228-10 str. 2 p. nustatytas išimtis. Pardavėjas ne vėliau kaip per 14 d. grąžina vartotojui visas sumokėtas sumas, įskaitant vartotojo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas, tačiau vartotojas padengia prekių grąžinimo išlaidas. Pardavėjas gali negrąžinti vartotojui jo sumokėtų sumų tol, kol prekės negrąžintos verslininkui. Grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje, nepraradusi prekinės išvaizdos, nepakitusios komplektacijos, nes už prekės vertės sumažėjimą tokiu atveju atsako vartotojas. 

Prekėms suteikiama 24 m. garantija. Norėdamas ja pasinaudoti, Pirkėjas turi pateikti rašytinį prašymą, kuriame nurodo priežastį (prekės trūkumą), kartu su prekės įsigijimo dokumentu. 

Prekės keičiamos ir grąžinamos vadovaujantis LR Vyriausybės nutarimu dėl Mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo (2001m. birželio 11d. Nr. 697, 2014m. redakcija)https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/3e3f6a70164711e4aa9bb36470fb9e6e

Pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą tinkamos kokybės prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus netenkinamas įsigijus tokias prekes:

  • parfumerijos, kosmetikos ir tualetinius preparatus;

  • megztus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius drabužius;

  • kūdikių drabužėlius;

  • pėdkelnes, kojines, puskojines ir kitus panašius dirbinius;

  • siūtus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius marškinius, naktinius marškinius, pižamas ir panašius dirbinius;

  • liemenėles, juosmenis, korsetus ir panašius dirbinius;

  • baldus, patalynės reikmenis, šviestuvus;

  • žaislus, žaidimus, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis.

Neteisminė vartojimo ginčų sprendimo tvarka:

Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.

Kilusius ginčus dėl internetu įsigytų prekių iš ES įsikūrusio Pardavėjo, galima spręsti per Elektroninę ginčų sprendimo (EGS) platformą, kuri prieinama adresu https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Apie prekių grąžinimą ar keitimą Pirkėjas privalo iš anksto informuoti Pardavėją el.paštu info@nesiok.lt arba kitomis susisiekimo priemonėmis, nurodytomis internetinės svetainės kontaktuose.

 

Plačiau apie vartotojų teises grąžinti/keisti prekes galite pasiskaityti čia:

https://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038

 

  Prekių kokybė

Pirkėjas supranta, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali nevisiškai atitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių, todėl Pardavėjas už tai neatsako.