Dažniausiai užduodami klausimai

Ar galima nesiok.lt įsigyti prekių prieš tai neužsiregistravus?

Pirkėjas, norėdamas užsisakyti prekes, gali pasirinkti: arba užsiregistruoti svetainėje www.nesiok.lt, užpildydamas registracijos formą, arba pirkti svečio statusu. Mes rekomenduojame užsiregistruoti, nes galėsite kaupti lojalumo taškus ir juos paversti į nuolaidas pirkiniams, galėsite matyti visą istoriją apie pirkimus ir pan. Visi pateikti duomenys bus naudojami tik užsakymo vykdymo tikslais ir nebus platinami bei perduodami trečioms šalims (išskyrus atvejus, jei būtų padarytas nusikaltimas).

 

Kur nesiok.lt pristato prekes?

Nesiok.lt pristato prekes visoje Lietuvoje( išskyrus Kuršių Neriją). Dėl pristatymo į Kuršių Neriją kreiptis nurodytais kontaktais.

Pristatome ir į kitas šalis. Užsakymą reikia suderinti el.paštu info@nesiok.lt. Siunčiame registruotu paštu. Siuntimo kaina skaičiuojama individualiai, kuri priklauso nuo valstybės, į kurią reikia siųsti siuntą, bei siuntos svorio. DĖMESIO! Už papildomus siuntos mokesčius, kuriuos gali paskaičiuoti kita šalis atsiimant siuntą, mes neatsakome.  

 

Kiek kainuoja prekių pristatymas?

Prekių pristatymas DPD kurjeriu visoje Lietuvoje kainuoja 3.90Eur. Jeigu užsakoma prekių už daugiau nei 75Eur, prekes pristatysime NEMOKAMAI. Prekių pristatymas naudojantis DPD Pickup taškais kainuoja 2.90Eur. Jei užsakote prekių už 50Eur ir daugiau, prekes pristatysime NEMOKAMAI.

Per kiek laiko pristatote prekes?

Prekių pristatymas Lietuvoje naudojantis kurjerių ir Pickup taškų paslaugomis trunka 1-2 d.d.

Atsiimti mūsų parduotuvėje prekes galima tada kai gaunate patvirtinimą el.paštu, kad užsakymas jau paruoštas. Tai gali užtrukti 1-2d.d.

Ar galime prekes atsiimti pačiam?

Prekes galite atsiimti patys mūsų buveinėje Kaune, adresu Žaibo g. 9.

Ar galima sumokėti už prekę vienam asmeniui, o prekę pristatyti kitam?

Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

Kokie galimi atsiskaitymo būdai?

Apmokėti užsakymą galima šiais būdais:

  *bankiniu pavedimu (užsakymo vykdymas pailgėja)

  *naudojantis elektroninės bankininkystės sistema (mokėjimo patvirtinimą gauname kelių minučių bėgyje)

 

Noriu pateikti daugiau informacijos prie užsakymo (durų kodas, nurodymai kurjeriui, kt.). Kur galėčiau tai padaryti?

Užsakymo komentaruose, pasirinkdami pristatymo būdą.

 

Ką daryti, jeigu prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?

Skambinkite telefonu 8-647-93599 arba rašykite el.paštu info@nesiok.lt  ir mes Jums atsakysime į visus Jus dominančius klausimus.

 

Ar skiriasi kainos juridiniams bei fiziniams asmenims?

Ne. Kainos tiek juridiniams, tiek fiziniams asmenims vienodos.

 

Kur kreiptis aptikus, kad gauta prekė yra nekokybiška?

Apie prekių grąžinimą ar keitimą Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją el.paštu info@nesiok.lt arba kitomis susisiekimo priemonėmis, nurodytomis internetinės svetainės kontaktuose.

Ar galima grąžinti nekokybišką prekę?

Taip, prekė gali būti keičiama arba grąžinama jei:

* nebuvo dėvėta

* yra originalioje pakuotėje

* nėra praradusi prekinės išvaizdos

Kojinės ir pėdkelnės yra grąžinamos arba keičiamos tik tuo atveju, jeigu Pirkėjas gavo prekę brokuotą.

 

Per kiek laiko nuo prekės gavimo galima ją grąžinti?

Per 14 dienų nuo prekių gavimo datos. Naujagimių ir kūdikių prekės grąžinamos per 7 dienas nuo prekių gavimo datos (priskiriami dydžiai nuo 50cm iki 86cm).

Ar galiu susigrąžinti pinigus už nekokybišką prekę?

Taip, pinigus už grąžinamas prekes Pardavėjas įsipareigoja grąžinti per 5 darbo dienas nuo grąžinamų prekių gavimo datos. Grąžinimo išlaidų Pardavėjas Pirkėjui nepadengia.

 

Ar galiu grąžinti akcijinę prekę?

Akcijinės prekės nėra keičiamos ar grąžinamos.