Prekių užsakymas

Pirkėjas, norėdamas užsisakyti prekes, gali pasirinkti: arba užsiregistruoti svetainėje www.nesiok.lt, užpildydamas registracijos formą, arba pirkti svečio statusu. Mes rekomenduojame užsiregistruoti, nes galėsite kaupti lojalumo taškus ir juos paversti į nuolaidas pirkiniams, galėsite matyti visą istoriją apie pirkimus ir pan. Visi pateikti duomenys bus naudojami tik užsakymo vykdymo tikslais ir nebus platinami bei perduodami trečioms šalims (išskyrus atvejus, jei būtų padarytas nusikaltimas).

  Prekių grąžinimas

Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas papildomų išlaidų, per 14 d. atsisakyti internetu sudarytos sutarties, išskyrus CK 228-10 str. 2 p. nustatytas išimtis. Pardavėjas ne vėliau kaip per 14 d. grąžina vartotojui visas sumokėtas sumas, įskaitant vartotojo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas, tačiau vartotojas padengia prekių grąžinimo išlaidas. Pardavėjas gali negrąžinti vartotojui jo sumokėtų sumų tol, kol prekės negrąžintos verslininkui. Grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje, su visomis nenukarpytomis etiketėmis, nepraradusi prekinės išvaizdos, nepakitusios komplektacijos, nes už prekės vertės sumažėjimą tokiu atveju atsako vartotojas. 

Prekėms suteikiama 24 mėn. garantija. Norėdamas ja pasinaudoti, Pirkėjas turi pateikti rašytinį prašymą, kuriame nurodo priežastį (prekės trūkumą), kartu su prekės įsigijimo dokumentu. 

Prekės keičiamos ir grąžinamos vadovaujantis LR Vyriausybės nutarimu dėl Mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo (2001m. birželio 11d. Nr. 697, 2014m. redakcija)https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/3e3f6a70164711e4aa9bb36470fb9e6e

Pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą tinkamos kokybės prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus netenkinamas įsigijus tokias prekes:

  • parfumerijos, kosmetikos ir tualetinius preparatus;
  • megztus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius drabužius;
  • kūdikių drabužėlius;
  • pėdkelnes, kojines, puskojines ir kitus panašius dirbinius;
  • siūtus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius marškinius, naktinius marškinius, pižamas ir panašius dirbinius;
  • liemenėles, juosmenis, korsetus ir panašius dirbinius;
  • baldus, patalynės reikmenis, šviestuvus;
  • žaislus, žaidimus, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis.

Neteisminė vartojimo ginčų sprendimo tvarka:

Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.

Kilusius ginčus dėl internetu įsigytų prekių iš ES įsikūrusio Pardavėjo, galima spręsti per Elektroninę ginčų sprendimo (EGS) platformą, kuri prieinama adresu https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Apie prekių grąžinimą ar keitimą Pirkėjas privalo iš anksto informuoti Pardavėją el.paštu info@nesiok.lt arba kitomis susisiekimo priemonėmis, nurodytomis internetinės svetainės kontaktuose.

Plačiau apie vartotojų teises grąžinti/keisti prekes galite pasiskaityti čia.

  Prekių kokybė

Pirkėjas supranta, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali nevisiškai atitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių, todėl Pardavėjas už tai neatsako.